fredag 17 december 2010

Fredag !

Hej,
Idag är det fredag och har inte bloggat så mycket ...
Bara för att vi har haft 3 prov under denna veckan.
Annars har kompisarna varit kul.
idag på idrotten hade vi skeppsbrott...
Jag va med, men fick inte ta av våran idrottslärare..
Han ville bara det bästa för min hand sa han, : )
Vi har haft engelsk-prov idag..
Jag tycker att det gick ganska bra för mig...
Bryr mig inte så mycket om jag inte får så bra betyg.
Jag försökte i allafall : /


Jag har haft följe med Alva till skolan och hem igen, som vanligt : P


När jag kom hem satte jag på datan,
Va inne på bdb, fc och lyssnade på musik på spotify.
Annars har jag inte gjort något specielt...
Ska gå och duscha nu....
Detta är vad jag gör i duschen och kanske innan jag duschar,


- Innan jag duschar sätter jag på musik på min mobil och duschar samtidigt...
- Jag går in i duschen och sjunger för mig sj.
- Jag blötar mitt hår i kranen först (inte kroppen då) och gör olika frisyrer.
- Eller så tar jag schampo bara så helt vanligt och spretar det i mitt hår och gör olika frisyrer.


Jag vet, jag är lite konstig, men det är mitt sätt. Jag är den jag är haha,
Man ska ju alltid va den man är ... Säger vissa då : 0


WiTh LoVe // MuSiC In My HeArT <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar