måndag 13 december 2010

Is ute....

Hej alla söta läsare...
Idag cyklade jag och Alva till skolan... 
Jag trodde att det skulle gå bra och att det inte skulle vara så halt,
Så när vi var precis utanför skolgården..
Såklart så halkade jag och stukade handen.
Inte så kul dag för att jag hade ont i den nästan hela dagen.
Senare såg vi på Lucia tåg.
Vi satt på en tjockmatta.
Bakom mig satt en knäpp liten kille som stirrade mig i röven hela tiden.
Scary !! haha,,
Senare gjorde vi matteprov och fick våra svenskprov.
Senare så kom jag hem och övade till Engelskprovet som vi har på fredag.


Ledsen men jag iinte skriva så mycket mer har ont i handen...
Tur bara att den inte var höger hand som jag skriver med haha,,
Annars skulle jag inte kunna skriva alls ....
Imorgon är det Tisdag och det är våran längsta dag ...
Tråkigt !!
Men jag har Piano men vet inte om jag kan spela med min hand som gör ont och det stora bandashet !! haha,


Det var allt för denna gången !! 


With LOvE // MuSiC In My HeArT <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar