måndag 6 december 2010

Måndag ,,,, !!

Hej,
Idag är det Måndag och vi har haft samma vanliga tråkiga lektioner.
Men det var kul att träffa kompisarna....
Har övat lite till vårt svenska-prov.
Ska öva mycket mer,
Men har övat klart för idag.....
Senare gjorde jag mina andra läxor,
Som engelska och matte.
Vi har haft slöjd också...
Jag blev klar med mitt CD-ställ.
Mina föräldrar tyckte att den var fiin, men det tyckte inte jag sj....
: D ( L )


På slöjden så slipade jag och alva en slaks dvärgdörr eller vad det var ???
hahahaha.
Senare när jag gick hem så åt jag lite mellan mål och gjorde lote olika.


Senare gjorde jag inte så mycket......
Imorgon är det tisdag och jag ska spela piano......
Det ska bli kul ändå så jag ska få spela min läxa och min lärare få höra om den är godkänd eller inte !!
I min Piano så har vi kommit in i en period att till mina läxor så ska min lärare sätta omdömen på dem !!
Läskigt....
Men det gäller att spela flitigt och bra....
Så blir det nog säkert godkänt : D


With Love // MuSiC In My HeArT <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar