onsdag 12 januari 2011

Längesen jag bloggade på denna bloggen!

Hej, sorry om jag inte har bloggat på länge på denna bloggen:( men som jag har skrivit förut Att jag har skapat en annan devote också !!! Men har inte varit inne på den på ganska länge den också :* men jag tycker att jag måste göra ett beslut. Antingen har jag devoten eller så ska jag ha min blogg som jag har nu redan och har gjort ganska många inlägg i :) men om ni har några förslag så komentera och säg vilken av dem som jag borde ha ;) annars har dagen varit helt vanlig, har gått i skolan, simmade igår och det var jättekuul! Ska spela piano på tisdagar och simma på fredag och söndagar..... Imorgon har vi franskprov! Önska mig lycka till ;) :P men skriver mer imorgon om allt !!

SeS puss och kram Lilian !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar