lördag 15 januari 2011

Tack för Dagen Elsis !

Hej alla söta readers,
Har redan skrivit i min devote om dagen lite tidigare,
Men nu skriver jag i min blogg !
Har varit med Elsa sedan kl 11 eller 12 tror !
Sen tog vi tåget ovh åkte till BC.... ; )
Vi shoppade och det var jättekuul !
Vi köpte varsin eyeshadow på H&M.
Det var inte bara en, utan flera stycken i en.
Det fanns 36 eller något med 30 st färger.
Sen gick vi till Apoteket och köpte en kräm för min hy : P
Vi gick och åt lite på Mcdonalds,
Sen började vi igen våran shoppingrunda..
TAck för dagen Elsa,'
Den var bara BÄST !!!!! *


Sitter nu och bloggar, lyssnar på musik (ÄLSKLINGEN, BRUNO MARS <3 )
Har typ skypat med andra kompisar och det var jättekuul !
Imorgon ska jag till BC igen kanske då, och köpa 
Skor, jacka, skolväska och kanske något mer !


P.s : glömde säga att när jag och Elsa vad på Bc så gick vi in på synoptikern (felstavning, säkert : S)
Och då hittade jag ett par glasögon som jag måste ha,
Jag har lite problem att se på långt håll !
Men vi ska snart köpa dem och se hur de passar !


Kanske inte hinner blogga imorgon direkt,
Men vi får se...


Puss och kram på er alla söta readers *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar