torsdag 13 januari 2011

Skolan!

Hej, idag har jag som vanligt varit i skolan och vi har haft samma tråkiga lektioner. Men på morgonen så hade vi direkt franskprov och jag tyckte att jag gjorde ganska bra av mig, inte för att skryta eller så,
Men jag tycker att det gick ganska bra för mig!! Hoppas då att jag får bra betyg också :)
Vi åt sån soppa idag, den var okey.... Men man blev inte så mätt på den, jag tog såklart knäckebröd ;)
Men annars har dagen varit samma!
Längtar tills imorgon för då ska jag simma ! !
Men jag längtar inte tills vi ska dansa imorgon :s vet, ganska knäppt!
Ni sitter säkert och tänker hur man kan dansa på en gympa lektion :)
Men längtar också efter att det är fredag imorgon och sen är det helg :D

Skriver KANSKE lite sen om vad jag gör !

SeS puss alla söta läsare :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar